Kouluttaudu kuten haluat

Kauppakamarin tarjoamat koulutukset kehittävät osaamistasi urasi jokaisessa vaiheessa. Monipuolinen koulutustarjontamme sopii kaikenlaisiin elämäntilanteisiin.

Tutustu koulutuksiin kaupassa
Mentorointi

Kauppakamarin mentorointiohjelma on toimivaksi todettu kehittymisväylä, jossa kokeneemmat liike-elämän ammattilaiset antavat vinkkejä ja jakavat osaamistaan urapolullaan ylöspäin tähyäville talenteille.

Tutustu ohjelmaan Kaupassa
Yrityskohtaiset koulutukset

Yrityskohtainen koulutus on joustava ja taloudellinen vaihtoehto varmistua siitä, että henkilöstön osaaminen ja ammattitaito pysyy ajan tasalla. Toteutamme yrityskohtaisen koulutuksen tavoitteidesi ja tarpeidesi mukaan.

Tutustu yrityskohtaisiin koulutuksiin
Mentorointi
Ajankohtaispäivät Seuraamme tarkasti eri aihealueiden lainsäädäntöä sekä työelämän ja digitalisaation trendejä, ja kokoamme keskeisen tiedon käytännönläheisesti ja selkeästi esitettynä käyttöösi.
Ajankohtaispäivät
Striimit Joihinkin koulutuksiimme voit osallistua etänä vaikkapa silloin, kun et pääse tulemaan paikan päälle. Striimien katsomiseen tarvitset vain nettiyhteyden.
Striimit

Ajankohtaispäivät

Järjestämme vuosittain mm seuraavia ajankohtaispäiviä: Asiantuntijasta esimieheksi, Ennakkoperintä, Esimiespäivät, Johtamisen ajankohtaispäivä, Suuri arvonlisäverotuksen ajankohtaisseminaari, Suuri Palkkapäivä, Suuri Työsuhdepäivä, Tilinpäätös ja veropäivä, Työoikeuspäivä, Työsuhteen ajankohtaispäivät.

Tutustu tarjontaan ja tule mukaan!

Tutustu ajankohtaispäiviin Kaupassa

Striimit

Helsingin seudun kauppakamarin suosittuihin koulutuksiin on nyt mahdollista osallistua myös striiminä. Palvelu on loistava vaihtoehto silloin, kun paikan päälle tuleminen ei ole mahdollista. Osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Voit myös tahtoessasi valita itsellesi sopivamman ajan, sillä striimit ovat katsottavissa viikon ajan koulutuksen jälkeen.

Sairastumisen takia jouduin perumaan osallistumisen paikan päällä ja ystävä ehdotti tätä striimiä, mikä osoittautui aivan mahtavan hyväksi jutuksi.  Asiakaspalaute 2019.

Tutustu striimeihin Kaupassa
Ajokortit ja -kokeet Arvostetut ajokorttikoulutuksemme antavat työhösi erinomaiset valmiudet. Ajokorttikoulutuksista saat monipuolista tietoa ja käytännön osaamista työsi tueksi.
Ajokortit ja -kokeet
Matkaseminaarit Järjestämme vuosittain useita matkaseminaareja ajankohtaisilla teemoilla. Tule mukaan ja kuulet alasi tuoreimmat kuulumiset, tapaat tuttuja ja luot uusia verkostoja.
Matkaseminaarit

Ajokortti on todiste osaamisesta

Tule kasvattamaan osaamistasi ajokorttikoulutuksiimme. Ajokorttikoulutus on hyödyllinen kaikille perusteita tarvitseville ja koulutuksen jälkeen sinulla on selkeä käsitys aihealueen keskeisistä käsitteistä.

Todenna osaamisesi ajokorttikoulutuksen jälkeen kirjanpidosta, työsuhdeasioista ja arvonlisäverotuksesta ja suorita Kirjanpidon ajokortti® -koe, Työsuhteen ajokortti® -koe tai Arvonlisäverotuksen ajokortti® -koe.

Verkossa suoritettavissa kokeissa on noin 40 kysymystä ja vastausaikaa kokeeseen on 90 minuuttia. Kysymykset ovat väittämiä ja pieniä tapausselostuksia, joihin on neljä vastausvaihtoehtoa. Oikein voi olla yksi tai useampi väittämistä.

Ilmoittauduttuasi kokeeseen ja saat sähköpostiisi linkin kokeen suorittamiseen. Hyväksytyn suorituksen jälkeen saat todistuksen osaamisestasi.

Tutustu alta Kaupasta löytyviin ajokorttikoulutuksiin ja -kokeisiin!

Hanki ajokortti Kaupasta

Matkaseminaarit

Matkaseminaareissa kauppakamarin omien asiantuntijoiden lisäksi puhujina ovat eri alojen vahvat ammattilaiset laajasta asiantuntijaverkostostamme. Matkaseminaarissa on aikaa verkostoitumiseen kollegojen kanssa ja usein seminaariin sisältyy myös hauskaa oheisohjelmaa.

Järjestämme mm seuraavia matkaseminaareja kevätkaudella: Henkilöstöpäivät, Kirjanpito -laivaseminaari, Koulusihteerit, Palkanlaskenta -laivaseminaari, Sihteeri- ja Assistentti -laivaseminaari Tukholma. Syksyn tuotantoomme kuuluvat mm.: Sihteeri- ja Assistenttipäivät Tallinnassa, Taloushallinnon eloseminaari Tallinnassa, Talous ja vero -laivaseminaari, Työsuhde- ja veroseminaareja vaihtuvissa kohteissa.

Hyvä yhdistelmä asiaa ja rentoa meininkiä. ” Asiakaspalaute, syksy 2019.

Parasta oli verkostoituminen, uudet ideat ja asiantuntevat ihmiset ympärillä. Kyllä nämä matkaseminaarit aina vaan antavat minulle uutta virtaa arkipäivään.”  Asiakaspalaute, syksy 2019.

Matkaseminaari on enemmän – lähde mukaan!

Tutustu matkoihin Kaupassa

Ajantasainen tieto on tärkeämpää kuin koskaan

Helsingin seudun kauppakamarissa seuraamme lainsäädännön muutoksia ja viranomaisohjeita. Erityisesti työsuhdeasioihin liittyvät kysymykset askarruttavat yritysten henkilöstöä. Olemme koonneet sinulle oppaan tänään 1.4.2020 voimaan tulleista Tilapäisistä työlakien muutoksista. Lataa opas ja hyödynnä sitä toimintasi sopeuttamiseen.

New call-to-action

Kauppakamari kouluttaa valtakunnallisesti

Kauppakamarin koulutus toimii joka puolella Suomea. Tutustu täältä eri alueiden koulutustarjontaan.

Taattua laatua järkihintaan

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Koulutuksiin on mahdollista osallistua myös striiminä, joka on loistava vaihtoehto silloin, kun paikan päälle tuleminen ei ole mahdollista. Verkossa toimiva KoulutusOnline.fi on ratkaisu helppoon itseopiskeluun tai koko henkilöstön kouluttamiseen.

Vuoden 2019 asiakaspalautteen keskiarvo oli 4,4/5. Myös nettosuositteluindeksi NPS oli erinomainen (74).