Astu oppimisen polulle!

Oppimispolut tarjoavat joustavan ja vaivattoman mahdollisuuden kehittää ammattitaitoa sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Oppimispolun suoritettuasi saat sertifikaatin tunnustuksena osaamisestasi.

JOHTAMISEN SERTIFIKAATTI
JOHTAMISEN SERTIFIKAATTI Teemme sinusta paremman johtajan Tarjoamme räätälöityä, strategista johtamiskoulutusta yksilölle ja organisaatiolle. Koulutuksessa poimit ne taidot ja ideat, joilla nostat oman osaamisesi ja yrityksesi toiminnan uudelle tasolle.
PALKANLASKIJAN SERTIFIKAATTI
PALKANLASKIJAN SERTIFIKAATTI Päivitä palkanlaskijan taitosi Tämä oppimispolkumme takaa sinulle tarvittavat tiedot ja taidot niin palkkahallinnon perusasioista kuin vaativampienkin tilanteiden hoitamiseen.
TYÖHYVINVOINNIN SERTIFIKAATTI
TYÖHYVINVOINNIN SERTIFIKAATTI Kun henkilöstösi voi hyvin, myös asiakkaasi voivat hyvin Työhyvinvoinnin sertifikaatti -valmennus on napakka kokonaisuus, joka antaa sinulle valmiudet kehittää ja kasvattaa organisaatiosi työhyvinvointia suunnitelmallisesti ja kokonaisvaltaisesti.

Johtamisen sertifikaatti

Johtamisen sertifikaatti on kauppakamarin myöntämä tunnustus jatkuvasta ammatillisesta osaamisen kehittymisestä johtamisen alalla.

Suoritettuasi kokonaisuuden saat kauppakamarin myöntämän kunniakirjan ja voit lisätä sertifikaatin esim. LinkedIn-profiiliisi. Onneksi olkoon!

Näin suoritat johtamisen sertifikaatin:

Valitse ja suorita viisi sinulle kaikkein sopivinta johtamisen koulutusta vaihtoehdoistamme. Kaikki johtamisen koulutuksemme ovat ostettavissa yhdestä ja samasta paikasta – KauppakamariKaupasta.

Palkanlaskijan sertifikaatti

Palkanlaskijan sertifikaatti on kauppakamarin myöntämä tunnustus jatkuvasta ammatillisesta kehittymisestä ja ajantasaisesta osaamisesta palkanlaskennan alalla.

Suoritettuasi kokonaisuuden saat kauppakamarin myöntämän kunniakirjan ja voit lisätä sertifikaatin esim. LinkedIn-profiiliisi. Onneksi olkoon!

Näin suoritat palkanlaskijan sertifikaatin:

Valitse ja suorita viisi sinulle kaikkein sopivinta palkanlaskennan koulutusta lähes 20 eri vaihtoehdostamme. Kaikki palkanlaskennan koulutukset ovat ostettavissa yhdestä ja samasta paikasta – KauppakamariKaupasta.

Työhyvinvoinnin sertifikaatti

Työhyvinvoinnin asiantuntijan koulutus yhteistyössä Rastor-instituutin kanssa.

Työhyvinvoinnin asiantuntijana sinun tulee tunnistaa työhyvinvointiin vaikuttavat seikat ja johtaa työhyvinvoinnin kokonaisuutta ammattimaisesti. Työhyvinvoinnin sertifikaatti -koulutuksen opeilla osaat kehittää organisaatioosi toimintamalleja ja johtamistapaa, jotka parantavat henkilöstön työhyvinvointia.

Koulutus todentaa ammattitaitosi työhyvinvoinnin osaajana olitpa sitten esimies tai HR:n tai työsuojelun ammattilainen. Osana valmennusta suoritat myös Työturvallisuuskeskuksen myöntämän Työhyvinvointikortin.

Koulutuksen kesto on 6 kk.

Kasvata osaamistasi ja laajenna ajatteluasi niin kuin sinulle parhaiten sopii:

Vähemmän päänvaivaa

Autamme sinua valitsemaan tavoitteesi mukaiset hyödyllisimmät koulutukset, joten et joudu etsimään sopivia koulutuksia itse.

Sinulle räätälöitynä

Otamme oppimispolun suunnittelussa huomioon muuttuvat tarpeesi esimerkiksi koulutuksen järjestämisen ja aikataulutuksen osalta.

Kannustaa kouluttautumaan

Oppimispolun suorittaminen on antoisaa, kun kouluttautuminen on vaivatonta ja aikataulutettu juuri sinulle sopivaksi.

CV:si arvo nousee

Oppimispolun suorittamisesta saat sertifikaatin, josta on hyötyä mm. työnhaussa. Sertifikaatti on tunnustus ammattitaidosta ja osaamisesta.

New call-to-action

Usein kysytyt kysymykset

Miksi sertifikaatti?

Saat mietityn kokonaisuuden ja voit näyttää kehittymisesi CV:ssä. Sertifikaatin voit jakaa esim. LinkedInissä (Licensies and Sertifications).

Miksi juuri Kauppakamarin koulutukset?

Kauppakamarin koulutus on ollut jo vuosia Taloustutkimuksen yrityskuvavertailussa kärkisijoilla. Nettosuositteluindeksi NPS on suorastaan loistava +70. Asiakaspalautteemme keskiarvo on 4,4/5.

Mitä jos en löydä sopivaa koulutusta?

Varmasti löydät. Meillä on vuosittain noin 250 koulutusta – sertifikaatin suorittamiseen on aikaa 2 vuotta, eli valittavinasi on jopa 500 koulutusta.

Mitä jos vaihdan työpaikkaa?

Nou hätä. Kerro vaan meille minne menet, niin ostohistoriasi pysyy tallessa, voit jatkaa sertifikaatin suorittamista uuden työnantajasi palveluksessa.

Ajokortti on jo hankittu ja haluaisin suorittaa sertifikaatin?

Ota yhteyttä asiakaspalvelumme 09 2286 0360 tai asiakaspalvelu@kauppakamarinkoulutus.fi, niin hoidetaan asia kuntoon.

Mistä saan tiedon, kun uusia koulutuksia tulee Kauppakamarikauppaan?

Mikäli olet asiakasrekisterissämme, saat viestejä ostohistoriasi tai vastuualueesi mukaan, mutta voit myös tilata aihealuekohtaisen uutiskirjeemme sivun alaosasta.

Lisää nyt kauppakamarinkoulutus.fi suosikkeihisi/kirjanmerkiksi ja poikkea katsomassa mitä uutta on tullut.

Miten saan tiedon KoulutusOnlineen tulevista uusista sisällöistä?

Käyttäjille lähetetään säännöllisesti uutiskirje, jossa kerrotaan uusista koulutuksista. Palvelun etusivulta uusimmat koulutukset löytyvät kohdasta ”uusimmat kurssit”.

Miten pääsen alkuun?

Klikkaamalla valitsemaasi oppimispolkua, näet kaikki sinun polullesi määritellyt koulutukset. Valitse näistä koulutuksista ne jotka sopivat sinulle parhaiten juuri nyt – ja palaa myöhemmin valitsemaan lisää. Lähetämme sinulle muutaman kerran vuodessa muistutuksen tilanteestasi, jotta sinun ei tarvitse muistaa kaikkea itse.