Tilaa yrityskohtainen koulutus

Yrityskohtainen koulutus on joustava ja taloudellinen vaihtoehto varmistua siitä, että henkilöstön osaaminen ja ammattitaito pysyy ajan tasalla. Toteutamme yrityskohtaisen koulutuksen tavoitteidesi ja tarpeidesi mukaan.

Koulutamme miten ja missä haluat
Toteutamme tilaamasi koulutuksen henkilöstösi tarpeiden mukaan esimerkiksi lähiopintoina työpaikallasi, työpajana koulutustiloissamme tai etäopintoina verkossa.
Räätälöity sinun yrityksellesi
Räätälöimme koulutuksemme vastaamaan juuri sinun organisaatiosi osaamistarpeita. Yrityskohtainen koulutus mahdollistaa suurenkin henkilöstöryhmän osallistumisen koulutukseen samanaikaisesti.
Parasta mahdollista koulutusta
Kokenut ja ammattitaitoinen kouluttajaverkostomme takaa sen, että henkilöstösi koulutus on varmasti hyvissä käsissä.
Esimiestyö ja johtaminen Saat varmasti ajankohtaista tietoa mm. esimiehen työoikeudesta, hallitustyöskentelystä ja strategiatyöstä.
Tutustu tarkemmin
Verotus ja kirjanpito Rautaista tietoa. mm. osinkojen ja varojen jakoon, kirjanpitoon, verotukseen, sosiaaliturvaan ja etuihin liittyen.
Tutustu tarkemmin
Myynti ja asiakaspalvelu Miten myynti on osa asiakaspalvelua ja miten asiakaspalvelu on osa myyntiä? Koulutamme myyntihenkilöstölle asiakaspalvelutaitoja, neuvottelutaitoja ja sopimusoppia.

Ajankohtaista työoikeudesta

Päivän aikana käydään läpi työoikeuden ajankohtaisia teemoja ja lakimuutoksia. Koulutus on tarkoitettu työsuhteisiin liittyviä päätöksiä tekeville esimiehelle, jotka jo hallitsevat työoikeuden perusteet.

Esimiehen työoikeutta

Koulutuksessa käydään läpi mm. työsopimuksen tekeminen, työnantajan työnjohto-oikeuden rajat sekä työntekijän ja työnantajan oikeudet ja velvollisuudet työsuhteen aikana.  Lisäksi perehdytään siihen, miten toimitaan erilaisissa ongelmatilanteissa ja työsuhteen päättämistilanteissa.

Yritystoiminnan sopimusoikeus

Kurssin tarkoituksena on antaa osallistujille perustiedot yritystoiminnan sopimuksista ja niiden taustalla olevasta lainsäädännöstä. Koulutuksen avulla pystyt arvioimaan yrityksesi sopimusriskejä ja saat keinoja hallita niitä.

Koulutuksessa käydään läpi koko sopimuksen elinkaari neuvotteluista sopimuksen päättämiseen saakka.

Dynaaminen hallitustyöskentely

Kurssin aiheita ovat  strategiatyö, hallituksen oikeudet, vastuut ja velvollisuudet.

Edustuskulut ja henkilöstöedut verotuksessa

Koulutuksessa käydään läpi edustuskulujen sekä kokonaan vähennyskelpoisten kulujen rajanvetoa. Verovapaita henkilökuntaetuja käsitellään sekä yrityksen että edun saajan näkökulmasta.

Koulutus sopii kaikille, jotka tarvitsevat tietoa edustus- ja henkilöstöetujen verotuksesta.

ALV-koulutukset

Myyntihenkilöstön sopimusoppi

Koulutuksessa käydään läpi keskeiset asiat  myynnin perusjuridiikasta.

Koulutuksen avulla teet oikeaoppiset tarjoukset ja solmit pitävät sopimukset. Opit hoitamaan reklamaatiotilanteet ja turvaamaan kauppahintasaatavaa. Koulutuksen sisältö perustuu Helsingin seudun kauppakamarin neuvontalakimiehille esitettyihin käytännön kysymyksiin ja tapauksiin.

Kohtuuttomat valittajat

Positiivisen palautteen lisäksi asiakaspalvelutyöntekijä joutuu käsittelemään myös reklamaatioita ja valituksia. Yksittäiset valitukset voivat tulla aiheesta ja niiden käsittely voi sujua rutiinilla, mutta miten toimia kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat? Miten reagoida, jos vastassa on ”ammattivalittaja” ja valittamiselle ei näy loppua? Tämän koulutuksen jälkeen hoidat hankalatkin tapaukset tyylillä!

Myynti osana asiakaspalvelua

Asiakaspalveluun tulee yleensä iso määrä kontakteja, jotka voisi hyödyntää myynnillisesti. Myynti kannattaakin aina ottaa osaksi asiakaspalvelun tavoitteita.
Valmennuksessa osallistujat oppivat asiakaspalvelumaailmaan sopivan ratkaisukeskeisen tavan tehdä myyntiä tai markkinoida yrityksen palveluita

Kysy yrityskohtaista koulutusta myös muista aiheista!

Järjestämme yrityskohtaisia koulutuksia myös tietosuojasta, rakennusalan sopimusasioista ja projektitoiminnan kehittämisestä. Koulutusalueemme on pääkaupunkiseutu ja useat lähikunnat.

Yrityskohtaisten koulutusten asiakaspalautteiden keskiarvo on 4,5/5 ja suositteluindeksi NPS 69.

Kysy myös KauppakamariKortista, jolla saat keskittämisetua!

OTA YHTEYS MYYNTIIMME:
myynti@helsinki.chamber.fi

Kiitos, haluan lisätietoja yrityskohtaisesta koulutuksesta